loading...
مسعود طاهری چورسی
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
کت و دامن کوتاه زنانه 1 90 angel
خنده بازار داغ هفته......... هفته اخر دی ماه 1392 0 136 masoud85
خنده بازار داغ اخر هفته 0 138 masoud85
شکلات و شیرینی های رنگارنگ. 0 155 masoud85
عمل زیبایی حیرت آور دو خواهر 0 145 masoud85
ابتکار و خلاقیت های بامزه و دیدنی... 0 132 masoud85
عکس های منتخب سال ۲۰۱۳ از مجله تایم و رویترز 0 140 masoud85
بزرگ‌ترین و با شکوه‌ترین گنبدهای جهان بزرگ‌ترین و با شکوه‌ترین گنبدهای جهان 0 129 masoud85
20 عکس نفس‌گیر ماهواره ای از مناظر زیبای زمین 0 153 masoud85
عکسهای پلیس از خوشگلترین خلافکارهای ۲۰۱۳ 0 153 masoud85
کلبه هایی دنج و رویایی در دل طبیعت 0 48 masoud85
10 پولدار اول دنیا در سال 2013 کدامند؟ 0 75 masoud85
شنا در یک چشمه جالب و با صفا در تگزاس 0 46 masoud85
عکسهای غذاها و هزینه آن در کشورهای مختلف 0 42 masoud85
پاییز در جنگلهای گلستان (کبود وال بهشت گلستان) 0 45 masoud85
خــنده بازار دااااااااااغ آخـر هـفته... 0 41 masoud85
مار پیتون بزکوهی را بلعید! + تصاویر 0 31 masoud85
مدل شالگردن بافتنی زنانه 0 44 maryam-gh
مدل روسری (سری سوم) 0 39 maryam-gh
کیف دانشجویی دخترانه 0 41 maryam-gh
تی شرت های زنانه کمپانی نایک (NIKE) 0 40 maryam-gh
ست کودکان و نوزادان پسر 0 38 maryam-gh
مدل های جدید لباس های اسپرت پسرانه از برند زارا 0 51 maryam-gh
مدل کیف مدرسه بچگانه 1 55 maryam-gh
مدل تونیک جدید 0 42 maryam-gh
مدل لباس نوزادی پسرانه 0 44 maryam-gh
مدل تیشرت بچه گانه 0 42 maryam-gh
کفش های Gucci 0 31 maryam-gh
لباس مجلسی سبز رنگ 0 43 maryam-gh
دامن کوتاه زنانه 0 75 maryam-gh
mojtaba_717 بازدید : 57 دوشنبه 27 آبان 1392 نظرات (0)
صدیقه سامی‌نژاد معروف به روح‌انگیز (۱۲۹۵ – ۱۳۷۶) نخستین هنرپیشه زن اولین فیلم ناطق ایرانی به نام دختر لر است. در ادامه مطلب می‌توانید با بیوگرافی اولین بازیگر زن ایرانی آشنا شوید و عکس دوران پیری او را ببینید.

صدیقه سامی‌نژاد در روز ۳ تیر ۱۲۹۵ در شهر بم در استان کرمان متولد شد و در سال ۱۳۰۸ به همراه همسرش دماوندی که در استودیو امپریال فیلم بمبئی به کار اشتغال داشت به هندوستان مهاجرت کرد و پس از ۱۸ سال به ایران بازگشت.

  صدیقه سامی‌نژاد معروف به روح‌انگیز,صدیقه سامی‌نژاد,تصاویر صدیقه سامی‌نژاد

 

صدیقه سامی‌نژاد معروف به روح‌انگیز,صدیقه سامی‌نژاد,تصاویر صدیقه سامی‌نژاد

به دلیلی استقبالی که از فیلم «دختر لر» در اکران عمومی صورت گرفت، سامی‌نژاد در فیلم «شیرین و فرهاد» ساخته عبدالحسین سپنتا نیز بازی کرد.

تحصیلات وی سیکل اول دبیرستان و پیشه اصلی او پرستاری بود.

وی به دلیل بازی در سینما مورد انتقاد شدید خانواده اش قرار گرفت و مجبور شد مدتی را در انزوا بگذراند. وی در سال ۱۳۴۹ در مستند «سینمای ایران از مشروطه تا سپنتا» بخشی از این مصائب را شرح داد و به تلخی گریست.

 

صدیقه سامی‌نژاد معروف به روح‌انگیز,صدیقه سامی‌نژاد,تصاویر صدیقه سامی‌نژاد

 

 صدیقه سامی‌نژاد معروف به روح‌انگیز,صدیقه سامی‌نژاد,تصاویر صدیقه سامی‌نژاد

 وی پس از سه بار ازدواج ناموفق (که دومین آنها با نصرت‌الله محتشم بود) در حالی که فرزندی نداشت سی سال آخر عمر را به تنهایی زندگی کرد و زمانی که درگذشت بسیاری تصور می‌کردند او سالها پیش از آن درگذشته است.

  صدیقه سامی‌نژاد معروف به روح‌انگیز,صدیقه سامی‌نژاد,تصاویر صدیقه سامی‌نژاد

 

صدیقه سامی‌نژاد معروف به روح‌انگیز,صدیقه سامی‌نژاد,تصاویر صدیقه سامی‌نژاد

 

صدیقه سامی‌نژاد معروف به روح‌انگیز,صدیقه سامی‌نژاد,تصاویر صدیقه سامی‌نژاد

سامی‌نژاد یک بار هم در سال ۱۳۴۹ برای فیلم «سینمای ایران: از مشروطیت تا سپنتا» ساخته محمد تهامی‌نژاد جلوی دوربین قرار گرفت و از گذشته‌اش و چگونگی ورودش به سینما سخن گفت.

روح‌انگیز سامی‌نژاد تا صبح ۱۰ اردیبهشت ۱۳۷۶ در طبقه پایین خانه‌ای دو طبقه واقع در خیابان پاسداران تهران، سروستان ششم زندگی می‌کرد و در بعد از ظهر چهارشنبه دهم اردیبهشت ۱۳۷۶ در تهران در سن ۸۱ سالگی درگذشت و در قطعه ۳۶ ردیف ۴۴ شماره ۴۱ بهشت زهرا به خاک سپرده شد.

mojtaba_717 بازدید : 61 دوشنبه 27 آبان 1392 نظرات (0)
در ژاپن سطل زباله‌هایی در پارک ها و محیط‌های عمومی تعبیه شده که از شما می‌پرسند چه نوع زباله‌یی داریداین سطل‌های زباله که در سه رنگ آبی، سفید و قرمز می‌باشند دارای چرخ‌های کوچکی برای حرکت و سنسور مادون قرمز برای تشخیص حرکت مردم و شناسایی نیاز آن‌ها به سطل زباله هستند که جالب است.
 

این ربات‌ها بعد از شناسایی افراد به نزدیکی آن‌ها رفته از می‌پرسند که به چه نوع سطل زباله‌یی برای تفکیک زباله‌ی خود نیاز دارند.این سطل‌های زباله به منظور ارتباط کودکان و فراگیری آن‌ها در مورد تفکیک زباله از مبدا ساخته شده است.
 
mojtaba_717 بازدید : 63 یکشنبه 26 آبان 1392 نظرات (0)
هوشنگ کاوه مدیر و مالک سابق سینما «عصرجدید»، مدیرعامل و سهامدار استودیو «راما» و تهیه‌کننده فیلم‌هایی چون «جهان پهلوان»، «شکوه‌ جوانمردی»، «مردانه بکش»، «صندلی الکتریکی» و «داش آکل» از دنیا رفت که بسیار ناراحت کننده بود.
 

هوشنگ کاوه اواخر دهه ۳۰ به عنوان مدیر برنامه سینما «دنیا» با هزار صندلی که از بهترین سینماهای تهران محسوب می‌شد مشغول به کار شد و در سال‌های ۱۳۴۰ – ۱۳۴۵ مدیریت گروه سینماهای «مولن روژ» را به عهده داشت، وی متخصص در ساخت آنونس و تدوین و تغییر داستان و نیز دوبلاژ فیلم‌های خارجی مخصوصا هنگام ممیزی بود.

کاوه در سال ۱۳۷۳ دوره مدیریت سینما ( که از قوانین جدید وزارت ارشاد بود ) را طی کرد و در سال ۱۳۷۴ به عنوان پیشکسوت سینما در اولین دوره خانه سینما انتخاب شد، اولین دوره جشنواره منتقدان ایران نیز از هوشنگ کاوه تقدیر و تندیس ویژه خود را به وی اهدا کرده است. فعالیت‌های مرحوم کاوه تا سال ۱۳۸۸ ادامه داشته و سال‌های آخر حیات خویش را در آمریکا سکونت گزیده بود.

مراسم ترحیم زنده‌یاد هوشنگ کاوه که ۲۰ آبان ماه از دنیا رفت، دوشنبه ۲۷ آبان ساعت ۱۷:۴۵ لغایت ۱۹:۱۵ در مسجد الرضا واقع در میدان نیلوفر برگزار می‌شود.مرحوم هوشنگ کاوه سال ۱۳۰۵ در بابل متولد شد. سال ۱۳۲۵ در رشته ریاضی از دبیرستان «دارالفنون» فارغ‌التحصیل شد.وی از حدود ۱۶ سالگی وارد کار سینما شد و حرفه‌های مختلفی را به ویژه در زمینه امور فنی سینمایی تجربه کرد.
 
او سال ۱۳۲۲ نخستین‌بار به ساخت آپارات و انواع دستگاه‌های فنی فیلم و سینما پرداخت و موفق شد با جلب موافقت تعدادی از اشخاص بنام آن روزگار برای سرمایه‌گذاری، شرکتی تجاری تحت عنوان «ایران نو فیلم» تأسیس کند و به‌طور جدی وارد عرصه تولید و فروش تجهیزات سینمایی و ضبط و پخش و کپی فیلم و صدا شود.«ایران نو فیلم» با جذب تعدادی از جوانان علاقه‌مند به تأسیس بخشی جدید به صنعت دوبله نیز وارد شد. این استودیو دوبلاژ نیز تماماً با دستگاه‌های تولید شده در خود همین شرکت تجهیز شده بود. «مرا ببخش» نخستین فیلمی بود که آن‌ها دوبله کردند.

هوشنگ کاوه از سال ۱۳۴۶ با سرمایه‌گذاری در شرکت «سینا فیلم» به تهیه‌کنندگی سینما روی آورد و آثاری از جمله «جهان پهلوان» و «شکوه جوانمردی» را تولید کرد. لزوم فیلمبرداری صحنه‌هایی از «شکوه جوانمردی» در ایتالیا، او را با فضای تولید فیلم در این کشور آشنا کرد و سبب شد تا ضمن خروج از «سینا فیلم»، با مشارکت یکی از دوستانش در ایتالیا، تهیه فیلمی با نام «مردانه بکش» را به عهده گرفت. «صندلی الکتریکی» عنوان فیلم بعدی بود که کاوه در ایتالیا تولید کرد.

«داش آکل» آخرین و مشهورترین فیلمی که مرحوم کاوه تهیه‌کننده آن بود. وی امتیاز اقتباس از داستان را از خانواده صادق هدایت خرید و ابتدا قصد داشت براساس آن فیلمی جهانی با بازی «آنتونی کوئین» بسازد که میسر نشد. اما فیلمی که سرانجام به کارگردانی مسعود کیمیایی ساخته شد، به اثری پر سر و صدا و ماندگار تبدیل شد که جایزه چهارمین دوره جشنواره «سپاس» را هم برای تهیه‌کننده‌اش به ارمغان آورد.

در دهه ۱۳۵۰، عمده فعالیت مرحوم هوشنگ کاوه در «استودیو راما» متمرکز بود که طی چند سال، تعداد زیادی از فیلم‌های خارجی در آن‌جا دوبله شد. او همزمان مدیریت سینماهای شهر فرنگ و شهر قصه را بر عهده داشت و نیز مدیر برنامه‌های گروه سینمایی «مولن روژ» بود. کاوه همچنین کارمند وزارت فرهنگ بود و از آن‌جا بازنشسته شد.

او سال ۱۳۵۵ با خرید سینما تخت جمشید به حرفه سینماداری وارد شد؛ که تا سال‌ها بعد هم ادامه یافت و این شغل بیش از هر عنوان دیگری با نام هوشنگ کاوه عجین شد. پس از پیروزی انقلاب، کاوه به بازسازی اساسی این سینما پرداخت و سال ۱۳۵۸ آن را با ساختمان جدید و نام تازه «عصر جدید» مجدداً افتتاح کرد.

نام سینما «عصر جدید» طی بیش از دو دهه به‌عنوان یکی از فرهنگی‌ترین مکان‌های تهران، پاتوق ثابت همه جوانان و سینما دوستان بود و بسیاری از شاهکارهای تاریخ سینما را نمایش می‌داد. مرحوم کاوه با علاقه و حساسیت وافری، روند انتخاب، تأمین و نمایش فیلم در سینمایش را پیگیری می کرد و ضمناً هیچ‌گاه از تجهیز مداوم سالن‌های آن و تأمین رفاه بیشتر تماشاگران نیز غافل نبود.
 

نصب سیستم صوتی دالبی دیجیتال، ایجاد سیستم تلفن گویا و رزرو تلفنی و سپس راه‌اندازی وب‌سایت و سیستم آنلاین فروش بلیت – همگی برای نخستین بار در ایران – از جمله این تلاش‌ها بود. عصر جدید اولین سینمایی است که سال ۱۳۷۷ و در دوران اوجش از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مورد تقدیر قرار گرفت.

مسعود طاهری چورسی بازدید : 58 یکشنبه 26 آبان 1392 نظرات (0)
maryam-gh بازدید : 81 یکشنبه 26 آبان 1392 نظرات (0)

 

مدل کت و دامن, جدیدترین مدل کت و دامن

مدل کت و دامن

مدل کت و دامن, جدیدترین مدل کت و دامن

مدل کت و دامن

مدل کت و دامن, جدیدترین مدل کت و دامن

مدل کت و دامن

مدل کت و دامن, جدیدترین مدل کت و دامن

مدل کت و دامن

مدل کت و دامن, جدیدترین مدل کت و دامن

مدل کت و دامن

مدل کت و دامن, جدیدترین مدل کت و دامن

مدل کت و دامن

مدل کت و دامن, جدیدترین مدل کت و دامن

مدل کت و دامن

مدل کت و دامن, جدیدترین مدل کت و دامن

 

تعداد صفحات : 20

درباره ما
Profile Pic
وقتی برای کسی کاری را انجام می دهید ، از آنها انتظار محبت نداشته باشید ،همه ما گاهی باید درختانی را بکاریم که هرگز زیر سایه آن نخواهیم نشست.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 197
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 286
  • آی پی امروز : 44
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 48
  • باردید دیروز : 90
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 203
  • بازدید ماه : 553
  • بازدید سال : 2,275
  • بازدید کلی : 35,752
  • کدهای اختصاصی
    ارسال لینک
    نمایش وضعیت در یاهو

    پشتیبانی



    برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید




    ساعت فلش

    
  • انجمن
  • ابزار پرش به بالا